ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Ogłoszenia o naborze

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Akapit nr 1 - brak tytułu

Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jasieniu
ogłasza nabór na stanowisko pracownika socjalnego – 1 etat.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Jasień
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-09-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
A. Tamulewicz - Garstka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-09-18 11:56:41
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-09-18 11:59:48
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-09-18 11:59:48
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
564 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jasieniu ogłasza nabór na stanowisko pracownika socjalnego – 1 etat.

1. Kandydat biorący udział w naborze powinien spełniać następujące wymagania:
- posiadać uprawnienia do zatrudnienia na stanowisku pracownika socjalnego, tj. w szczególności spełniać wymagania określone w art. 116 ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej:
- posiadać dyplom ukończenia kolegium pracowników służb społecznych, lub
- dyplom ukończenia studiów wyższych na kierunku praca socjalna lub studia wyższe o specjalności przygotowującej do zawodu pracownika  socjalnego na jednym z kierunków: pedagogika, pedagogika specjalna, polityka społeczna, politologia, psychologia, socjologia, lub nauki o rodzinie,
- posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych,
- nieposzlakowaną opinie,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku pracownika socjalnego,
- obywatelstwo polskie.

2. Wymagania dodatkowe:
- znajomość ustawy o pomocy społecznej, ustawy o wspieraniu  rodziny i pieczy zastępczej,
- znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
- znajomość obsługi programów komputerowych w zakresie pomocy społecznej (system POMOST) oraz Windows XP, pakiet Microsoft Office, Internet Explorer,
- umiejętność skutecznego komunikowania się,
- umiejętność pracy w zespole,
- samodzielność, zaangażowanie, obowiązkowość, kreatywność,
- dyspozycyjność,
- prawo jazdy kategorii B.

3. Zakres wykonywania zadań na stanowisku:
- praca socjalna,
- dokonywanie analiz i oceny zjawisk, które powodują zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń,
- udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osobom tego potrzebującym,
- pobudzanie społecznej aktywności i inspirowanie działań samopomocowych,
- współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami w celu przeciwdziałania i ograniczania patologii i skutków negatywnych zjawisk społecznych

4. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV)
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
- oświadczenie o braku przeciwwskazań w stanie zdrowia do wykonywania pracy na stanowisku pracownika socjalnego,
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kwestionariusz osobowy, list motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą i podpisem: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych”
 
5. Dane osobowe – klauzula informacyjna
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1; dalej: RODO jako informuję, że:
1)    Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jasieniu
2)    Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem Ochrony Danych we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pomocą adresu email: lub pisemnie na adres Administratora.
3)    Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy1 będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego2, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody3, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę3, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
4)    W związku z powyższym podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowią:
      a)    1art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221 § 1 oraz § 3-5- ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,
      b)    2art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
      c)    3art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
5)    Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia rekrutacji.
W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 12 miesięcy od chwili otrzymania przez Administratora aplikacji rekrutacyjnej.
6)    Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
7)    Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
8)    W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
       a)    prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
       b)    prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
       c)    prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
       d)    prawo do usunięcia danych osobowych;
       e)    prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
9)    Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 oraz § 3-5  Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
10)    Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

6. Dokumenty należy składać w siedzibie Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, tj 68-320 Jasień ul. XX-lecia 20 lub drogą pocztową na podany adres Ośrodka, w zamkniętych kopertach z adnotacją: „Nabór na stanowisko pracownika socjalnego” w terminie do dnia 30 sierpnia 2019 r. do godziny 12.00 (decyduje data wpływu dokumentacji).
Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka po wyżej określonym terminie lub oferty niekompletne, nie będą rozpatrywane.
Z kandydatami spełniającymi wymagania zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub pisemnie o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona niezwłocznie po zakończeniu procedury naboru w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Jasieniu oraz  na tablicy ogłoszeń w siedzibie MGOPS w Jasieniu, ul. XX-lecia 20.
Zastrzega się możliwość odwołania naboru bez podania przyczyny.

Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jasieniu
mgr Agnieszka Tamulewicz-Garstka
 
 
   
   
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Jasień
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-08-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
A. Tamulewicz - Garstka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-08-02 11:11:19
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-08-02 11:17:45
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-08-02 11:17:45
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1329 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Akapit nr 1 - brak tytułu

BURMISTRZ MIASTA JASIENIA
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
 podinspektor ds. kadr i płac.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Jasień
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-06-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
A. Ulikowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-06-28 12:15:42
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-06-28 12:17:00
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-06-28 12:20:36
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2113 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Akapit nr 1 - brak tytułu

KIEROWNIK MIEJSKO - GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ
w Jasieniu ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:
Asystent rodziny
 
 
Ogłoszenie: Asystent rodziny
Miejsce pracy: Miejsko- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jasieniu
Wymiar etatu: 1 - w ramach zadaniowego systemu czasu pracy. Umowa na zastępstwo.
Termin składania dokumentów:  05.07.2019r. do godz. 12.00
Szczegóły
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
I. Asystentem rodziny może być osoba, która spełnia warunki określone w art.12 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 roku o wspieraniu rodziny i pieczy zastępczej ( Dz. U. z 2019, poz.1111 ze zmianami), tzn:
1)posiada:a) wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna lubb) wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony na podstawie ust. 3 i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lubc) wykształcenie średnie i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentuje co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną;
2) nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona;
3) wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego;
4) nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe; 
II. Asystent rodziny jest obowiązany do systematycznego podnoszenia swoich kwalifikacji w zakresie pracy z dziećmi lub rodziną, w szczególności przez udział w szkoleniach oraz samokształcenie.
b.Wymagania dodatkowe:
a) doświadczenie w pracy zawodowej na podobnym stanowisku;
b) znajomość obsługi komputera i programów biurowych;
c) znajomość lokalnego środowiska oraz umiejętność nawiązywania współpracy z jednostkami i instytucjami pomocy społecznej,
d) samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy,
e) komunikatywność, empatia, zaangażowanie, asertywność,
f) umiejętność współpracy w zespole,
g) odporność na sytuacje stresowe,
h) umiejętność zachowania bezstronności w kontakcie z rodziną
i) prawo jazdy kat. „B" i posiadanie własnego środka transportu,
j) znajomość przepisów ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej i ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej oraz innych aktów normatywnych związanych z pomocą społecznąII.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Do zadań asystenta rodziny należy w szczególności:
1) opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym, o którym mowa w art. 11 ust. 1;
2)opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej;
3) udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;
4) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych;
5) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych;
6) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi;
7) wspieranie aktywności społecznej rodzin;
8) motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
9) udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;
10)motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych;
11)udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych;
12)  podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin;
13) prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci;
13a)realizacja zadań określonych w ustawie z dnia 4 listopada 2016r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin ,,Za życiem” (Dz.U.z 2016, poz.1860)
14) prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;
15) dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku, i przekazywanie tej oceny podmiotowi, o którym mowa w art.17 ust. 1;
16) monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną;
17) sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach;
18) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny;
19) współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U.z 2015r. poz. 1390), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.     
Asystent rodziny świadczyć będzie usługi w miejscu zamieszkania rodziny, może również towarzyszyć rodzinie poza miejscem zamieszkania zgodnie z harmonogramem usług ustalonym wspólnie z pracownikiem socjalnym w porozumieniu z rodziną. Asystent rodzinny może wykonywać usługę poza godzinami pracy pracowników socjalnych, w tym w dni wolne od pracy.
III. Wymagane dokumenty:
1. list motywacyjny,
2. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i przebieg zatrudnienia,3. kwestionariusz osobowy,
4. oświadczenie o niekaralności,
5. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku asystenta rodziny,
6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz posiadaniu pełni praw publicznych,
7. oświadczenie o wypełnieniu obowiązku alimentacyjnego - w przypadku, gdy taki obowiązek wynika z tytułu egzekucyjnegoIV. Dane osobowe – klauzula informacyjnaNa podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1; dalej: RODO jako informuję, że:
Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w JasieniuMogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem Ochrony Danych we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pomocą adresu email: lub pisemnie na adres Administratora.Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy
1 będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego
2, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody3, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę
3, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
W związku z powyższym podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowią:
1art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221 § 1 oraz § 3-5- ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,2art. 6 ust. 1 lit. b RODO,3art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia rekrutacji. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 12 miesięcy od chwili otrzymania przez Administratora aplikacji rekrutacyjnej.
Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopiiprawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;prawo do usunięcia danych osobowych;prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 oraz § 3-5  Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne. Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa. 
V. Sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
1. Dokumenty należy składać w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Jasieniu do dnia 5 lipca 2019 r. do godz. 12.00 osobiście lub pocztą (decyduje data wpływu do Ośrodka) z dopiskiem: „Nabór na stanowisko asystenta rodziny”
2. Nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną.
3. Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
4. Kandydaci proszeni są o podanie kontaktu telefonicznego w celu powiadomienia o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
5. Wszystkie oświadczenia musza posiadać datę i własnoręczny podpis 5. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na tablicy informacyjnej MGOPS Jasień i na stronie BIP UM w Jasieniu.Wymagane dokumenty aplikacyjne: kwestionariusz osobowy, list motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą i podpisem: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych”VI. Informacje dodatkowe:Z kandydatami spełniającymi wymagania zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy w Jasieniu  oraz ogólnodostępnej tablicy informacyjnej  w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Jasieniu 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Jasień
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-06-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
A. Tamulewicz - Garstka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-06-19 14:30:40
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-06-19 14:37:19
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-06-19 15:23:38
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2238 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Akapit nr 1 - brak tytułu

BURMISTRZ JASIENIA
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Jasień
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sekretarz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-10-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Burmistrz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-10-02 15:19:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-10-02 15:29:48
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-10-02 15:30:38
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
6297 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Akapit nr 1 - brak tytułu

BURMISTRZ JASIENIA
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Jasień
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sekretarz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-09-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Burmistrz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-09-07 13:01:15
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-09-07 13:06:52
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-09-07 13:06:52
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
6751 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Akapit nr 1 - brak tytułu

BURMISTRZ JASIENIA
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Jasień
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Zastępca Burmistrza
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-06-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Burmistrz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-06-15 11:43:26
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-06-15 12:11:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-06-15 12:16:31
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
8210 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Akapit nr 1 - brak tytułu

BURMISTRZ JASIENIA
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Jasień
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Zastępca Burmistrza
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-05-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Burmistrz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-05-14 12:52:57
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-05-14 12:55:54
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-05-14 12:55:54
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
8715 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Akapit nr 1 - brak tytułu

BURMISTRZ JASIENIA
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Jasień
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Zastępca Burmistrza
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-02-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Burmistrz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-02-26 16:22:50
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-02-26 16:28:56
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-02-26 16:28:56
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
10184 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Akapit nr 1 - brak tytułu

BURMISTRZ JASIENIA
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
referent ds. profilaktyki uzależnień, ochrony zdrowia, organizacji
pozarządowych i spraw społecznych
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Jasień
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Zastępca Burmistrza
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-01-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Burmistrz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-01-22 13:34:56
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-01-22 13:40:36
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-01-22 13:40:36
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
10924 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji